Genel

Cihazımı tamire gönderdim, durumunu nereden öğrenebilirim?
Müşteri hizmetlerimizi (444 16 23) arayıp servis kayıt CAS numaranızı belirterek cihazınızın durumunu sorgulayabilirsiniz.
Çalışma saatleriniz nelerdir?
Multitek fabrikası ve müşteri hizmetleri hafta içi 8:30 - 18:30 arasında hizmet vermektedir.
Cihazım arızalandı, ne yapabilirim?
Müşteri hizmetlerimizi (444 16 23) arayarak veya Whatsapp hattı (0533 345 66 77) üzerinden servis kaydı açmanızı rica ederiz. Bölgenizdeki teknik servis sorumlumuz veya teknik iş ortağımızın yönlendirmesi yapılacaktır.
Ürün tamir süresi ne kadar sürmektedir?
Ürünlerin tamir süresi en fazla 20 (yirmi) iş günüdür.
Ürünleri fabrikanızdan satın alabilir miyim?
Multitek olarak son kullanıcılarımıza direkt satış yapmamaktayız. 444 16 23'ten, Whatsapp hattımızdan veya websitemize iletişim bilgilerinizi bırakarak bizimle iletişime geçerseniz, en kısa zamanda yetkili iş ortağımız sizinle iletişime geçecektir.
Faturam hala gelmedi, kiminle iletişime geçebilirim?
Sorun yaşadığınız için üzgünüz. Bize 444 16 23 veya fatura@multitek.com.tr'den ulaşabilirsiniz.
Ürünlerinizde garanti süresi nedir?
Tüm ürünlerimiz malın tesliminden itibaren 2 yıl garantilidir.
Kargo adres bilgisi verebilir misiniz?
Multitek Fabrika Binası adresi: Meclis Mah. Atatürk Cad. No:47 34785 Sancaktepe / İSTANBUL
Multitek'e nasıl kargo gönderebiliriz?
MNG Kargo 14668 kodunu kullanarak indirimli kargo gönderimi yapabilirsiniz. Kargo gönderirken gönderen ödemeli göndermenizi rica ederiz.
Hesap numaralarınız nelerdir?
Hesap numaralarımıza Destek - Banka Hesapları sayfasından ulaşabilirsiniz. https://multitek.com.tr/banka-hesaplari/
Bülten

Güncel haberlerimizden haberdar olmak için bültenimize kayıt olun.

Hızlı Teklif Formu